Na vijf jaar Nederlandstalige songs keert Tom Helsen terug naar het Engels. Met What’s With The Penguin? presenteert hij een dertiende album vol warme melodieën en herwonnen levenslust. Samen met Koen Renders – zijn partner in crime en producer – brengt hij de nieuwe nummers én zijn bekendste hits in een intieme duo-opstelling.
De sobere bezetting legt elk detail bloot: hoe naakter de songs, hoe krachtiger ze binnenkomen. Verwacht een avond vol meeslepende verhalen, pure emotie en herkenbare oorwurmen als 'Sun In Her Eyes' en 'Goodbye'.
Artpop, elektronica en saudade
20:15 Uitverkocht
Voluit samen zingen
20:00 vrije bijdrage
The Queen of Ska
20:15 Tickets